Sunday, September 10, 2017

სტანდარტის ამონარიდი ეროვნული სასწავლო გეგმიდან.

         სტანდარტის ამონარიდი ეროვნული სასწავლო                                                        გეგმიდან.



უცხ.ს.III.6.      მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა სახის 
                           ინფორმაციული ტექსტი ( მაგ; დაიჯესტი, ბიოგრაფიული ცნობარი,                                      ანოტაცია და სხვა).
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
.           ამოიცნობს მთავარ თემას/საკითხებს;
.           ამოიცნობს ტექსტის ზედაპირზე მოცემულ ფაქტობრივ ინფორმაციას;



უცხ.ს.III.9.      მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის/ნაწყვეტის ხმამაღალი კითხვა.

 შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:


.          კითხვის პროცესში  ცდილობს მხვედელობითი კონტაქტის დამყარებას                                  აუდიტორიასთან;
.          მეტყველებს გარკვევით და მკაფიოდ.



უცხ.ს.III.14.      წერისას მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის სტრუქტურის დაცვა, ფლობს და                             ცდილობს გამოიყენოს საბაზისო ენობრივი უნარ-ჩვევები.

შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე :

.       სათანადოდ იყენებს ახლად შესწავლილ სიტყვებსა და გამოთქმებს.                                .        იცავს პუნქტუაციისა და მარლთწერის ნორმებს.                                    



უცხ.ს.III.23.      მოსწავლეს შეუძლია უცხოურ ენაზე განახორციელოს სხვადასხვა                                       ტიპის პროექტი (მაგ; გამოფენა, ბროშურის შექმნა უცხოელებისთვის, ან
                             სასკოლო ვებგვერძე განთავსება.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
  
.      გუნდის წევრებთან ერთად მოიძიებს, შეარჩევს და დაამუშავებს ინფორმაციას;
.      განახორციელებს პროექტს.          


უცხ.ს.III.26.     მოსწავლეს შეუძლია რესურსების გამოყენება სასწავლო საქმიანობის                                   ხელშეწყობის მიზნით.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:

.     იყენებს ისტ-ს  პროექტების განსახორციელებლად.                  






No comments:

Post a Comment